onsdag 7 april 2010

Tillbaka till vardagen

Efter en ganska skön påskhelg är det tillbaka till den politiska vardagen igen.

Ikväll väntar KF-grupp, imorgon är det VU och på lördag stundar en av vårens höjdpunkter - Distriktskongressen! I år är DK dessutom förlagd till Enköping.

Dock har det uppstått ett personligt problem i och med att jag är dubbelbokad. Det lutar åt att jag överlåter mitt uppdrag till någon annan, men jag ska ändå försöka ta mig tid att vara med åtminstone på förmiddagen.

Får inte heller glömma bort att det i morgon eftermiddag kl. 15 är Sossefika på Folkets Hus. Då kommer också Lasse van Aller att finnas där för att visa upp lite av sina flugbindarkonster! Det ska bli spännande att se! Så för dig som känner att du har tid och möjlighet - VÄLKOMMEN!

/Matz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AddThis

Share |