söndag 11 september 2011

Positiva reaktioner

Det är alltid bra när man får feed-back på saker man gör - oavsett om det är positivt eller negativt så länge det är konstruktivt!

Kan ju inte sticka under stol med att det blev väldigt bra timing med både min egen insändare och artikeln om Veckholms skjutfält i gårdagens EP.

Igår var jag Sosse på torget - du kan träffa oss sossar där varje lördag. Redan där kom det positiva kommentarer från människor som besökte oss och som jag mötte. Väl hemma igen kom det både via telefon och mail en hel del skön feed-back.

På tisdag är det dags för nämnd och då kommer frågan upp om ett tilläggsyrkande ska skickas till Länsstyrelsen eller inte. Som jag sagt tidigare här på bloggen kommer vi från Socialdemokratiskt håll göra allt får att det blir så!

Jag känner mig övertygad om att vi kommer att få till det och är också förhoppningsfull om att vi får till en bra och tydlig formulering.

/Matz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AddThis

Share |