torsdag 20 september 2012

Ny politisk plattform!

Idag skriver jag ett nytt kapitel i mitt politiska arbete. Jag sjösätter nämligen min nya hemsida idag som ett resultat av det stipendium jag erhöll i våras!

www.matzkeijser.se

Nu är det i och för sig inte första gången jag har en hemsida, men den här gången kommer det enbart vara politiskt innehåll!

Inom kort hoppas jag också kunna lansera min nya blogg, som kommer att integreras med hemsidan.

Det innebär alltså att jag kommer att lämna den blogg du befinner dig på just nu. Självklart kommer jag att i god tid meddela när det blir aktuellt!

Så för er som följer mitt bloggande idag hoppas jag självklart på att ni vill följa med på min fortsatta resa i cyberspace och hjälpa mig att utveckla både hemsidan och bloggen!

Vill man inte kommentera direkt på bloggen går det också bra att maila på: info@matzkeijser.se

Så - välkommen in på ett besök till min nya politiska plattform!

/Matz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AddThis

Share |