onsdag 29 juni 2011

Inlägg från högerkanten

Hade nästan på känn att Tomas Rådkvist (FP) hade skickat in sitt senaste blogginlägg som insändare till EP.

Bra att det kommer ett inlägg från högerkanten också så att folk inser att den moderatledda alliansen verkligen är ute på hal is.

Hoppas att mitt svar till Wiklund och Lagerquist kommer in i EP någon av de närmaste dagarna så att det blir en bra koppling till det Rådkvist skrev idag.

Är däremot tveksam till om W och L kommer att svara Rådkvist. Med tanke på hur de agerat gentemot honom den senaste tiden skulle det förvåna mig mycket. Läs hur Rådkvist själv uppfattar situationen. Skrämmande!

Men som sagt - det kommer mera!

2 kommentarer:

  1. Det känns inte helt självklart att du kallar mitt inlägg för "från högerkanten". Det kanten är det så trångt på, jag håller mig mer mot mitten, där är det gott om svängrum (tyvärr).

    Jag tror inte heller att W&L kommer att svara, de har ju visat att de inte klarar av att föra fram argument som håller för en ordentlig debatt och granskning.

    /Tomas

    SvaraRadera
  2. Tomas; I och med att du har den partibeteckning du har valde jag att benämna det för högerkanten, fast jag har förstått att du numera är en mittfältare ;)

    /Matz

    SvaraRadera

AddThis

Share |