onsdag 15 september 2010

Läs, begrunda och rösta!

Fick ett tips om en blogg ikväll. Snabbt klickade jag på länken och började läsa en berättelse ut verkligheten.

En berättelse som fick det att knyta sig i magen på mig. En berättelse som fick mig förbannad.

En berättelse som stärkte mig i min ideologiska grundsyn och som bekräftade min åsikt om den moderatledda alliansens människosyn!

På söndag är finns det möjlighet att välja framtid. För dig som inte bestämt dig för hur du ska rösta vill jag uppmana dig att läsa det jag redan läst:

SVEKET av bloggaren på Klamydiabrevet!

Läs detta och gå sedan och rösta på söndag!

/Matz

1 kommentar:

  1. Läste hennes mörka historia samt lämnade en kommentar Matz.
    Tyvärr så har dom hänsynslösa åsiktsbombarna från ett ungdomsförbund också sett,hört och hittat till hennes blogg och försöker med sedvanlig blandabortkorten retorik att skylla det som händer i DAGENS Sverige på gamla regeringar. Självklart är det cyniskt och respektlöst...men vad var att vänta?

    SvaraRadera

AddThis

Share |