söndag 26 september 2010

Tankar och krysstack!

Nej då, jag har inte slutat blogga! Det har bara blivit några dagars uppehåll för att slicka såren och funderar över vad som kommer att hände de närmaste fyra åren!

SD får mycket media just nu och jag ska inte sticka under stol med att jag känner en viss oro vad de ovissa riksdagsresultatet kommer att resultera i.

Däremot känner jag inte lika stor oro för den kommunala politiken. Det är bara att titta på vad SD åstadkommit, eller kanske snarare inte åstadkommit, under den senaste mandatperioden. Den totala avsaknaden av en egen kommunalpolitik eller ens synpunkter på andras har talat sitt tydliga språk. Nu kommer visserligen två nya representanter in i fullmäktige så det ska bli mycket intressant att se hur det kommer att göra någon skillnad.

Till sist vill jag tacka alla som kryssade mig i såväl kommunalvalet som i riksdagsvalet!

Och JA - bloggen kommer att leva vidare även under denna mandatperiod!

/Matz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AddThis

Share |