lördag 30 april 2011

Snuvad på 1 maj?

Imorgon är det 1 maj - arbetarrörelsens högtidsdag! Och här sitter jag nedbäddad i soffan med ordentlig förkylning. Jag har inte tid med det här!

Har några uppgifter kring arrangemanget som ligger på mig. Bland annat ska ju sonen tillsammans med en kompis stå för underhållningen.

Visserligen har jag ingen hög feber, men hela kroppen är öm, näsan känns igencementerad och huvudet verkar vilja växa till dubbel storlek. Suck! Hoppas jag känner mig lite piggare imorgon!

Mitt i all denna bedrövelse kan jag i alla fall konstatera att min blogg åter igen har fått ett ökat läsarantal och att antalet kommentarer blir fler. Spännande!

Bara på de två senaste inläggen har två av varandra oberoende personer skrivit att de överväger att byta parti till nästa val till förmån för oss Socialdemokrater. En har till och med gått så långt att han menar att mitt bloggande varit en bidragande orsak till detta ställningstagande.

Det är inte utan att man känner sig lite nöjd med såna kommentarer och framför allt blir man än mer taggad att fortsätta blogga!

/Matz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AddThis

Share |