lördag 19 mars 2011

Årsmötesdag med bra start

Det blev en bra start på den här lördagen. Fick in min insändare i EnköpingsPosten på sidan 3 plus åsiktsrubriken på förstasidan!

Insändaren är identisk med mitt blogginlägg med rubriken "Wahlbergs valfläsk är skämt".

Dagen i övrigt är som jag tidigare berättat starten på ett nytt kapitel för Enköpings Arbetarekommun. Idag på årsmötet väljer vi en ny ordförande och delvis också en ny styrelse.

Det ska också bli spännande att få lyssna till riksdagsmannen Pyry Niemi och hur han ser på sitt första halvår i sin nya position. Jag förmodar att han även kommer att ge sin syn på valberedningens förslag om Håkan Juholt som partiledare och Carin Jämtin som partisekreterare.

Jag lovar att återkomma med en liten redovisning från årsmötet senare under dagen!

/Matz

2 kommentarer:

  1. Håller med om att det blir en spännande dag som jag har stora förväntningar på. Alltid en speciell dag och en NY ordförande skall väljas. Juholt har liksom gjutit ett lugn i partiet, i alla fall hos mig.Det ska också bli spännande att få lyssna till riksdagsmannen Pyry Niemi och hur han ser på sitt första halvår i sin nya position. Vår nya partisekreterare gillar jag och tycker att det är på tiden med en kvinna. Ja det blir en spännande dag,kanske köbricka:)

    SvaraRadera
  2. Undra om Wahlfläsket märks om med nytt datum, likt Ica färsen,till nästa val??
    En glädjens dag som ni säger. Idag blir vi en del av vändningen kamrater!!

    SvaraRadera

AddThis

Share |