tisdag 29 mars 2011

Många läsare inspirerar

Tillbaka i den kommunalpolitiska vardagen efter en skön upplevelsehelg med partikongressen på lördagen. Ikväll är det dags för kommunstyrelsen igen!

Vill passa på att tacka alla som följer min blogg!

Har i dagarna sprängt 20.000-besökargränsen sedan starten och bara under mars månad har jag haft drygt 6.000 läsare! (Drygt 200 läsare/dag)

Det ställer ju lite krav på att man ska leverera också nu när bloggen är så frekvent besökt! Inspirerande!

Det är också kul att allt fler vågar sig på att kommentera mina inlägg och jag gör mitt bästa för att besvara kommentarerna så snabbt jag bara kan.

Väl mött igen!

/Matz

1 kommentar:

  1. Grattis till ett sånt stort intresse Matz.
    Visst ställer det krav på dig men vi som kommeterar har ju också ett visst krav på etikett också. Undertecknad har väl inte alltid nyputsade glasögon och ogrumlat sinne när vissa kommentarer formuleras men att vara felfri är också en dygd förunnad få.
    Keep up the good work!

    SvaraRadera

AddThis

Share |